برگزاری انتخابات شوراهای مرکزی انجمن‌های علمی- دانشجویی و کانون‌های فرهنگی- هنری

انتخابات شوراهای مرکزی انجمن‌های علمی- دانشجویی و کانون‌های فرهنگی- هنری از روز یکشنبه ۱۱ تیرماه، ساعت ۸ آغاز خواهد شد و تا پایان ساعت ۱۷ روز چهارشنبه ۱۴ تیرماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش معاونت دانشجویی و فرهنگی، دکتر منوچهر جهانیان، معاون دانشجویی و فرهنگی، با اعلام این خبر افزود: تبلیغات دانشجویان داوطلب در انتخابات شوراهای مرکزی انجمن‌های علمی- دانشجویی و کانون‌های فرهنگی- هنری از ساعت ۲۴ روز شنبه مورخه ۴ تیرماه آغاز شد و تا روز شنبه مورخه 10 تیرماه ادامه پیدا کرد که دانشجویان با استفاده از نمایشگرهای دانشگاه و فضای مجازی اهداف و برنامه‌های پیشنهادی را به‌صورت فردی یا در قالب ائتلاف با سایر نامزدها اطلاع‌رسانی کردند.

دکتر جهانیان با اشاره به انتخابات پیش رو بیان داشت: دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند با رعایت مهلت درنظرگرفته‌شده، از طریق سامانه گلستان برای رأی‌ به شرکت‌کنندگان شوراهای مرکزی انجمن‌های علمی- دانشجویی و کانون‌های فرهنگی- هنری اقدام کنند.

گفتنی است که در انتخابات انجمن‌های علمی- دانشجویی، دانشجویان فقط مجاز به رأی‌دادن به داوطلبان رشته‌های خود هستند، ولی در انتخابات کانون‌های فرهنگی- هنری، دانشجویان می‌توانند به داوطلبان همه کانون‌های فرهنگی- هنری رأی بدهند. همچنین، دانشجویان می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل یا ابهام با شماره ۰۹۳۹۱۶۱۵۹۴۶ آقای آقاطاهر، مسئول اداره انجمن‌ها و کانون‌ها تماس بگیرند.

راهنمای ویدئویی شرکت در انتخابات از طریق لینک زیر دردسترس است:

http://student.usc.ac.ir/files/1688207602911.mp4